Mia jobber som performance-spesialist og digitalkonsulent i MarkedsPartner og brenner for målbarhet, analyse, oppfølging og beslutninger basert på data. Hos oss vil hun hjelpe kundene sine å ta datadrevne beslutninger, som vil øke businesskvalitet og resultater. Hun er opptatt av struktur og målbarhet i alle ledd av kundereisen.
Hun kom til oss fra en stilling som markedsføringsassistent for Simployer Sverige. Her hadde hun fokus på analyse, konverteringsoptimalisering og e-postmarkedsføring. Hun har også vært innom Simployer Sverige sitt kundesenter, hvor kundeoppfølging og kundeservice var fokusområdene hennes.
Mia er uteksaminert Digital Analytics Specialist fra IHM Business School i Gøteborg. Hun har gjennom studietiden fullført to praksisperioder innen digital markedsføring og digital analyse. Senere bygde hun videre på denne graden med fag fra Bond University. (Accounting for decision making, Mathematical Statistics, Critical Thinking and Communication, Collaboration Teams and leadership og Business Analytics coding, Principles of Economics)
Nå er hun tilbake i Sarpsborg, hvor hun vokste opp. Mia er veldig glad i naturen, og bruker mye tid på fjellet, sommer som vinter. Om vinteren prøver hun å tilbringe de fleste helgene sine på Hemsedal, hvor det blir både off-pist og toppturer på ski. Utover det er hun glad i å lage mye rar mat, adrenalin og har nylig begynt med Crossfit.