Du kjenner kanskje til det norske folkeeventyret om de tre bukkene Bruse som skal komme seg over brua til Sæters for å gjøre seg feite. Budskapet i dette eventyret kan tolkes på mange måter, men i utgangspunktet så handler det om at alle kan kjempe for å oppnå det de vil, utvikling og samarbeid.
De har lykkes i vandringen om å komme seg til seters (bli en del av laget i MarkedsPartner), startet på målet om å bli fete (fete på kunnskap) og overvunnet hindringer og konflikter på veien mot trollet (Korona). Endelig kan de bistå teamet i MarkedsPartner med å hjelpe våre kunder på reisen videre mot suksess.
La oss bli litt bedre kjent med bukkene:
Den yngste Bukken Bruse: Tom Kristian Blix-Nilsen Hansen – Den kreative og arbeidsvillige
Tom Kristian er gjerne fersk i bransjen, men en mer arbeidsvillig og dyktig fyr skal du lete lenge etter! Han har en bachelor i markedsføring og salgsledelse fra Høyskolen Kristiania i Oslo, og en mastergrad i markedsføringsledelse fra samme skole. Tidligere har han jobbet som selger i gullsmedkjeden Thune og er nå klar for en ny arbeidshverdag med MarkedsPartner. Tom Kristian starter i rollen som digitalkonsulent i MarkedsPartner.
På fritiden er prioriteringene friidrett. Friidrett for alle penga!
- Jeg fikk en veldig god start i MarkedsPartner med tett og god oppfølging. En sjelden kunst spesielt nå i disse koronatider. De har fått meg som ny i jobben, men også bransjen, til å føle meg ivaretatt og inkludert. Selv fra hjemmekontor! Nå gleder jeg meg til reisen videre.
Les mer om Tom Kristian her >
Den mellomste Bukken Bruse: Roxanna Karlsen – Den erfarne og motiverte
Roxanna er oppvokst på Jessheim, men bor nå i Oslo sammen med sin samboer. Hun har en bachelor i Reklame og Merkebygging fra Høyskolen Kristiania, og har jobbet med markedsføring og salg i både inn- og utland. Hun har de siste fire årene jobbet i markedsavdelingen hos AddSecure i ulike roller, den seneste som Brand & Content Marketing Manager. Hun har jobbet aktivt med strategiarbeid, innholdsproduksjon, sosiale medier og med det som hun liker aller best – HubSpot!
Hun starter i rollen som digitalkonsulent i MarkedsPartner.
På privaten er hun ute på reiser, drar på konserter, og driver med yoga.
- Noe av det jeg ser mest frem til i min rolle som digitalmarkedsfører er å ikke bare jobbe med digital markedsføring, men med hele kundereisen! Det er utrolig spennende.
Les mer om Roxanna her >
Den store Bukken Bruse: Jakob Olsbø – Den faglærte og evig optimistiske
Jakob har ledet marketing- og salgsteam i bedrifter som Shell, Statoil, Circle- K og XXL på et nasjonalt, europeisk og globalt nivå. Han har også ledet store digitale transformasjonsprosjekter de siste 10 årene. Sentralt i disse digitale prosjektene har vært utvikling av markedsstrategier og kundereiser for bedrifter innen både B2B og B2C. Han trer nå inn i rollen som senior forretningsrådgiver i MarkedsPartner.
- Det mest spennende i MarkedsPartner så langt har definitivt vært å få delta i kundemøter! Og ikke minst Kundereisedagen, hvor jeg fikk e-møte noen av MarkedsPartners kunder, lære mer om hvordan MarkedsPartner jobber i praksis, samt utrolig mange gode foredrag fra forskjellige bedrifter i ulike bransjer.
Les mer om Jakob her >