HubSpot sin markedsføringsplattform har alt en moderne markedsfører kan ønske seg – smarte verktøy og sanntidsdata som gir muligheten for datadrevet markedsføring.
I Marketing Hub kan du etablere bedriftsblogger og landingssider til dine kampanjer. Du kan lage smart-innhold til hjemmesiden din, som endrer seg basert på hvem som besøker siden. Det finnes en rekke verktøy og rapporteringsmuligheter, som også gjør at det er enkelt å måle avkastning (ROI) på alle digitale aktiviteter. Forholdene er med andre ord lagt til rette for at markedsavdelingen kan tiltrekke høyt kvalifiserte besøkende og generere og bearbeide leads av høy kvalitet, som kan sendes videre til salgsavdelingen når timingen er riktig.
En del av HubSpot CRM Suite
Marketing Hub er enda mer kraftfull i kombinasjon med Sales og Service Hub, som er inkludert i HubSpot CRM Suite.
HubSpot er bygget opp med et underliggende CRM og fire hovedmoduler, som kan kjøpes hver for seg, eller samlet, i det HubSpot kaller CRM Suite. De fire modulene er:
Populære funksjoner i Marketing Hub
Blogg
Enkelt publiser innhold målgruppen din ser etter og bli oppdaget i søk og på sosiale medier. Oppfordre til handling i innleggene dine og konverter lesere til kunder.
SEO
Utranger konkurrentene dine på søk med verktøy som hjelper deg å planlegge innholdsstrategien din og optimalisere innholdet ditt.
Annonsesporing og administrasjon
Administrer Facebook, Instagram, LinkedIn og Google-annonser rett i HubSpot, og spør hvilke annonser som gjør leads til kunder.
Sosiale medier
Ikke la viktige interaksjoner forsvinne i sanden. Overvåk og prioriter samtaler, og publiser til sosiale nettverk med dette samme verktøyet du bruker til å lage kampanjer.
Video
Ta innholdet ditt til nye høyder med levende bilder. Administrer filer rett i HubSpot, og legg videoene enkelt inn i blogginnlegg, på sosiale medier og egne nettsider.
Live chat
Snakk med og konverter besøkende i sanntid – når produktet ditt er «top of mind». Bruk bots for å kvalifisere potensielle kunder og skaler innsatsen din slik at du kan fokusere på de viktigste samtalene.