Denne guiden er ment som en introduksjon til HubSpot Sales Hub og blir oppdatert fortløpende. Siden er lang, så bruk menyen under for å navigere.
HubSpot Sales Hub er en CRM-programvare som støtter alle faser i salgsprosessen:
Alt sammen på en svært brukervennlig skybasert SaaS-plattform.
Sales Hub er enda mer kraftfull i kombinasjon med Marketing og Service Hub, som er inkludert i HubSpot CRM Suite. HubSpot er et børsnotert softwareselskap grunnlagt i 2005, med over 5500 ansatte og 128 000 kunder i mer enn 120 land.
HubSpot er bygget opp med et underliggende CRM og fire hovedmoduler, som kan kjøpes hver for seg, eller samlet, i det HubSpot kaller CRM Suite. De fire modulene er:
HubSpot legger stor innsats i å utvikle produkter som er så enkle å bruke at de faktisk blir brukt – uten å gå på kompromiss med funksjonalitet. For salgsavdelinger er friksjon en av de store fiendene – gjerne i form av at man jobber i flere ulike systemer, som man prøver å få til å jobbe sammen så godt man kan. Med Sales Hub kombineres alle verktøy og alle data i én plattform, som gjør at du kan frigjøre tid til å selge.
Ønsker du å lese mer om HubSpot sin funksjonalitet kan du lese om dette på bloggen vår, Hubspotbloggen.no.
Se også vårt gratis webinar: Introduksjon til HubSpot: Neste generasjons CRM:
HubSpot Sales Hub er egnet for virksomheter som ønsker en moderne CRM-plattform som støtter hele salgsprosessen på en effektiv måte. Hvis deres CRM-system for det meste brukes som et oppslagsverk på kontakter, men mangler innsikt i kontaktenes digitale atferd og all kommunikasjon mellom dere og kontakten, burde dere utforske HubSpot Sales Hub.
Med den kraftige oppgraderingen av Sales Hub Enterprise i 2020 har HubSpot blitt en plattform som vil forenkle og effektivisere selgerens hverdag, enten man jobber i en SMB (små og mellomstore bedrifter) eller i salgsorganisasjonen hos et stort selskap. HubSpot er en plattform man kan vokse med.
Se også vårt webinar om ABM her:
HubSpot Sales er en programvare som vokser sammen med deg. Start med gratis-versjonen eller ta steget til en av HubSpots premium-utgaver.
Free |
Starter |
Professional |
Enterprise |
100 % gratis |
Fra $41/mnd. |
Fra $414/mnd. |
Fra $1104/mnd. |
|
|
|
|
Contact management |
Alt du finner i Free |
Alt du finner i Starter |
Alt du finner i Professional |
Deal pipeline |
Simple automation |
Deal stage, task, and lead rotation automation |
Custom objects |
Quotes |
Goals |
Sequences |
Predictive lead scoring |
Meeting scheduling |
Conversation routing |
Teams |
Playbooks |
Live chat |
Multiple currencies |
Customs reporting |
Forecasting (Beta) |
Reporting dashboard |
Rep productivity performance |
Phone support |
Recurring revenue tracking |
Klikk her for mer detaljert informasjon fra HubSpot (engelsk) – eller klikk her for å kontakte MarkedsPartner for en uforpliktende prat om Sales Hub.
Rundt HubSpot finnes det et stadig voksende økosystem av programvare-integrasjoner, som HubSpot har tatt inn i sitt Connect-program. Det finnes over 500 integrasjoner – alt fra eksterne løsninger for CRM, videohosting, spørreundersøkelser, webinarer, chat, eCommerce og automatisering.
Her er noen eksempler:
Har du spesielle behov, kan MarkedsPartner utvikle integrasjoner med tredjeparts-applikasjoner med REST API i HubSpot. NB: Krever Professional- eller Enterprise-lisens.
Er du interessert i HubSpot, anbefaler vi at du tar kontakt med en norsk HubSpot-partner. MarkedsPartner er Norges største fagmiljø på HubSpot. Vi har en lang rekke ambisiøse kunder, flere er internasjonale selskaper med store salgsorganisasjoner og komplekse salgsprosesser. Skal du kjøpe HubSpot Sales Hub, eller du ønsker å få mer ut av plattformen, lønner det seg å ta en prat med oss. Prisen er den samme om du kjøper direkte fra HubSpot eller via en partner, men ved å kjøpe lokalt har du har en rekke andre fordeler:
» Skal vi etablere og drifte HubSpot selv eller bruke en HubSpot-partner? (Inboundbloggen.no)
Har du allerede kjøpt HubSpot, men ønsker hjelp til å få maksimalt ut av plattformen, ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!
Abonner på vår HubSpotblogg og motta verdifullt og nyttig innhold rett i innboksen din.
Våre bloggere er rådgivere og dyktige fagfolk som selv jobber med HubSpot for våre kunder hver eneste dag. Vurderer bedriften din HubSpot eller bytte av CRM generelt, finner du det du lurer på om implementering, integrasjoner, bruksfunksjoner og vekstmuligheter her.
Du vil motta én e-post med våre nyeste blogginnlegg, nyhetsoppdateringer fra HubSpot og en hilsen fra våre skribenter siste torsdagen hver måned.