Som ny kunde blir du tildelt et dedikert inbound-team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Teamet inkluderer gjerne en digitalmarkedsfører, innholdsrådgiver, innholdsprodusent, designer, utvikler og fagspesialister innen SEO, CRO eller performance marketing. Samarbeidet gjøres innenfor rammene av en oppdragsavtale, og kan beskrives i fire steg:
Utgangspunkt for samarbeidet:
Vi avtaler et fast omfang. Vanligvis mellom 20 og 50 timer per måned.
Årshjulet inneholder kundereisene vi skal jobbe med i kommende år og tidspunkt og plan for hvilke møter som skal gjennomføres (eks. måneds- og kvartalsmøter).
Operativt: Daglig samarbeid som sikrer oppgaveutførelse, koordinering og kompetanseoverføring.
Taktisk: Månedlige møter for oppfølging, læring, prioritering og planlegging.
Strategisk: Kvartalsvise møter med overordnet oppfølging og strategioppdatering.